Selasa, 25 Ogos 2015

SUMBER OMEGA 3

sms/wassup : taip OMEGA ke 017 8355030
atau
pembelian terus secara on9 (kad debit/mastercard diperlukan)
klik link ini : http://bitly.com/omega_guard

Banyak sebenarnya yang kita boleh ambil dari sumber bahan. Ada di kalangan kita, memang tak ambil suppliment langsung. Sebab apa, mereka ni lebih mementingkan pemakanan dari sumber iaitu makanan yang 'fresh', yang tak diubah rupabentuknya lagi.

Tapi, 
Adakah aku dikalangan orang-orang tersebut?
apa yang aku makan setiap hari?
Adakah aku makan sayur-sayuran?
Adakah aku makan ikan yang kaya dengan sumber omega 3?
Adakah makanan yang aku makan setiap hari cukup kaya dengan segala khasiat yang diperlukan oleh tubuh? 

Terlalu banyak persoalan kan? Yg penting tanya diri anda sendiri. Sebab, anda je yang tahu apa yang anda makan.

Jom periksa apa yang yang kita makan?
Anda lebih minat makan penyebab kanser atau anti kanser?
Kekerapan yang anda makan? setiap hari ke? kadang-kadang ke? 2-3 bulan sekali ke?

Ada tak anda cek tahap kolestrol dlm tubuh?
Dok sedap je makan, tak ingat nak cek kesihatan kan


yes .. OMEGA GUARD boleh di jadikan DETOX. Cuci lemak dan kolestrol yang tidak perlu oleh tubuh. Terbaik untuk cuci saluran darah yang makin lama makin tersumbat. Anda tahu tak akibatnya kalau tersumbat? anda bakal mendapat STROK. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan